Halaman

Selasa, November 30, 2010

Kenapa Blog baru?

Assalamualaikum
My second post pada blog baru nih..huhuhu
Emmm...tak tau nak tulis ape dah..baru berapa perkataan dah start blur dah kepala..hahahha
Kenapa aku buat blog baru nih?
Ok..memang tak diakui(ayat..hahaha) aku apiih.com dah tiada sebab,aku dah lama tak bayar untuk renew domain apiih tu,dah 3 kali dia bagi amaran suruh bayar,tapi aku buat bodo jerk..bukan tak nak bayar...
Ramai jugak yang menanya mane blog ko apiih?? . Aku jawab tak renew domain,senang..hahaha..ntahlah,bukan sebab tak nak bayar,nak bayar boleh,tapi macam mood nak berblog tu dah macam takde dah...huhuhu..dengan nak cari idea lagi,menaip lagi (yang ni aku malas..haha) dan macam-macam lagi laah...Dulu memang aku jadikan blog sebagai hobi,tapi sebab domain dan hosting dulu berbayar,dah jadi bukan macam hobi dah sebab kena fikir domain lagi,hosting lagi..hosting down..ape laa...itu laa..ini laaa..aku malas..hahahaha..
Jadi,kesimpulannya,aku rasa apiih.com memang tak kan wujud dah kot rasanya..hehehe..dan ntah macam mana aku boleh plak tergerak hati nak buat blog baru..dan hasil nyaaa...

TADAAAAA!!!!!

lihatlah blog sekarang nih..hahaha..blog ni keseluruhan aku bagitau tiada niche dan maybe berunsurkan personal life aku..tapi my personal life tak berapa menarik kalau nak dibandingkan dengan personal life orang lain..huhuhu..tapi..kenapa aku buat gne blog.com??? ntahlaa..saja nak explore menda baru nih..kenapa tak buat macam selalu orang buat kat blogger.com??? tadi kan dah bagitau,saja nak explore menda-menda baru...so far,aku tengok blog.com ni UI die sama macam wordpress..tapi tak explore dengan mendalam lagi..yang aku tau nak post entry jerk..malas nak godek2..aku pon dah tak ambik serius sangat pasal dunia blogger dah sekarang nih..lebih berkecimpung ke dunia twitter je sekarang nih..hahaha..Follow la aku kat twitter,ade kat atas header tu,klik jerk...eeemmm...dah tau UI blog.com sama macam wordpress kenapa aku tak buat kat wordpress je kan???dah aku cakap...aku NAK EXPLORE LAAA...hahahaha...explore la sangat..huhuhu.. blog ni maybe tak banyak sangat gambar dan akan banyak dengan bahan-bahan bebelan merepek jerk.. dan kalau ramai yang tak suka pon xpe..my blog is not ur blog.hahaha..macam kenal jer ayat tuh.. emmm..k lah.. @imranshawal dah tepon ajak g main snuker plak..ade mase aku update lagi dengan entri ntah pape..hahahaha.. ok...will c u guys n gurls n makcik n pakcik n nenek n granpa n uncle n sister together-gether..hahahaha oklah..out dlu.. Assalamualaikum.
p/s-sidebar x blh letak ads NN ngan Google Connect,xtau knape..lantaklah..haahaha

0 ulasan ()